Taakverdeling binnen commissie en aandachtspunten tijdens training

We groeien als vereniging echt super hard. Dat is erg gaaf, we kunnen de toestroom maar net aan! Inmiddels is er een wachtlijst voor de donderdag schoapkes van 5 personen. Om binnen de commissie alle vragen snel te kunnen blijven beantwoorden hebben we de taken enigszins herverdeeld. Deze zijn nu als volgt:

  • Contactpersoon aspirant leden: Nienke
  • Trainingsschema’s: Nienke
  • Contactpersoon en indelen trainers: René
  • Kwaliteit trainingen: Patrick
  • Contactpersoon bestuur: Tom

Jullie kunnen met alle vragen blijven mailen met trainingen@dinkelsurvivalrunners.nl, van wie je antwoord krijgt is afhankelijk van het onderwerp. Bij brandende vragen mag een PM naar de verantwoordelijke natuurlijk ook.

Elke training buffelen, galopperen of schuifelen er vele mensen door de arena. Het wordt steeds drukker, dus moeten we rekening blijven houden met elkaar. We streven er naar om zo flexibel mogelijk te zijn, maar willen jullie rekening houden met de volgende punten:

  • De trainers houden vanaf deze week de aanwezigheid bij op de training. Verzoek om 5 minuten voor aanvang van de training aanwezig te zijn. Meld je voordat je begint met trainen altijd bij de trainer (dus ook als je later komt). Dan kunnen we de trainingstijd optimaal blijven benutten en hebben wij handvatten om eventueel te kunnen bijsturen.
  • Je mag alleen komen trainen als je lid bent van de DSR en de bond. Om de survivalrunsport en DSR te ervaren is er een aspirant lidmaatschap waarmee je 1 keer een maand mee kunt doen.
  • Brekkers en bikkels zijn elke training welkom zonder vooraf contact op te nemen met trainingen. Schoapkes mogen alleen onder begeleiding van een trainer trainen, op de trainingsdag die je hebt afgestemd met Nienke. Dit is om te voorkomen dat trainers een te grote groep moeten begeleiden.
  • Blijf de corona maatregelen volhouden! Vooral voor aanvang van de training en tijdens de warming-up is hiervoor extra aandacht nodig. Dus:
    • Handen wassen bij komen en gaan
    • 1.5 meter afstand houden        
    • Rondje altijd oostom lopen        
    • Niet in de handen spugen

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen we het graag!

Groet,

de trainingen commissie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *